- Pusty
Vetokoukut – KUORMA-AUTOT
(löytyi 101 tulosta)
Vetokoukku on tärkeä jokaiselle autotyypille. Varsinkin silloin, kun autosi ei enää käynnisty. Jos haluat tässä tapauksessa hinata ajoneuvon korjaamolle hinausautolla, tarvitset vetokoukun. On olemassa erilaisia hinaustankoja ja tapoja kytkeä auto toiseen autoon. Erityisesti VW, Ford ja Opel vaativat tältä osin erilaisia palkkeja. Esimerkiksi Ford Transit Connectissa on vetokoukku ja Opel Vivarossa vetosilmukka.
Valitse auto näyttääksesi vastaavia osia kategoriasta Vetokoukut.
Kaikki valmistajat
- Abarth
- Acura
- Aixam
- Alfa Romeo
- Andoria
- ARO
- Aston Martin
- Audi
- Austin
- Avia
- Bedford
- Bentley
- BMW
- Buick
- Cadillac
- Chery
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- DAF
- Daihatsu
- Dodge
- Elaris
- Ferrari
- Fiat
- Ford
- Ford USA
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- LDV
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- MAN
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
Saksassa on mahdollista käyttää joko köyttä tai vetokoukkua hinaamaan kyseistä autoa alhaisella nopeudella ja varoitusvalot päällä. Tämä voi kuitenkin joskus herättää kysymyksiä. Esimerkiksi se, mihin voit kiinnittää Golf 4:n vetokoukun tai mihin vetokoukku on kiinnitetty. Onko VW T 5:ssä vetosilmukka edessä vai pikemminkin Ford Focuksen tapaan vetokoukku edessä? Olosuhteet ovat erilaiset automallista riippuen. Löydä vastaukset, mukaan lukien autoosi sopiva vetokoukku, Motointegratorista.
Hinaustangon tehtävä yksinkertaisesti selitettynä
Kuvittele: Autosi on hajonnut, pysäköity tienvarteen ja se on vietävä lähimpään korjaamoon. Jokaisessa autossa on vetokoukku korin etuosassa, ja takana on vetosilmukka, jonka voit avata kannen kautta. Saksassa kaikkien henkilö- ja kuorma-autojen vetokoukut ovat samanpituisia, joten niitä voidaan käyttää tapauskohtaisesti.
Jos viallisen auton ohjaustehostin kuitenkin pettää, hinaustanko on paljon parempi kuin hinausköysi. Tämä johtuu siitä, että jälkimmäinen pitää etäisyyden edellä ajavaan autoon vakiona. Köyden kanssa voi syntyä ongelma, että takana oleva auto törmää poispäin ajavaan autoon.
Peräänajotörmäysten välttämiseksi on ihanteellista käyttää vetotankoa tai vetosilmukkaa. Näitä on saatavana eri väreissä:
- Vihreä
- Keltainen
- Sininen
- Musta
Saatavilla on kuitenkin myös muita kirkkaita värejä, jotka tekevät autostasi erityisen katseenvangitsijan. Tässä keskitytään kestävään materiaaliin ja hyvään ammattitaitoon.
Miten vetokoukku on kunnolla kiinnitetty autoon?
Eri valmistajat tarjoavat erilaisia vetokoukkuja, joissa on silmukat edessä ja takana. Toisella puolella ne voidaan kiinnittää perävaunun kytkimeen. Tässä keskitytään ensisijaisesti voiman siirtoon, toisin kuin koukulla kiinnitetyissä vetokoukuissa.
Löydät eri versioita Motointegrator-verkkokaupasta. Toimitus on erittäin nopea ja kestää vain 2-4 arkipäivää, joten saat haluamasi osan nopeasti ja se toimitetaan kätevästi kotiisi. Jos et pidä materiaalista tai tuotteesta, voit palauttaa sen ilman muita ongelmia.
Kuorma-autojen vetokoukut - miten ne toimivat?
Tietenkin vetokoukut voidaan kiinnittää myös kuorma-autoihin. Tangon päässä on kuitenkin kaksi reikää, kuten perävaunun vetoaisassa. Jotta menettely voidaan suorittaa hyvin, kuorma-auton etuosassa on oltava perävaunukytkin, jonka kautta sitä voidaan hinata toisena ajoneuvona. Niin sanotussa perävaunukytkimessä on haarukka sekä tappi. Molemmat asetetaan kannen sisään. Hinausajoneuvoissa on standardoitu laite, jossa on vetosilmukka ja lanka.
Osta vetosilmukat Motointegratorin verkkokaupasta
Kun olet päättänyt ostaa autoosi erilaisia varaosia, sinun kannattaa tilata tarvitsemasi osat Motointegratorin verkkokaupasta. Täältä löydät yli 5 miljoonaa varaosaa ja tarviketta lyömättömiin hintoihin. Vakuuta itsesi palkitusta verkkokaupastamme. Sinulle asiakkaana tämä tarkoittaa korkeinta mahdollista turvallisuustasoa, kun teet tilauksen verkossa. Erittäin hyvät asiakasarviot osoittavat: voit luottaa Motointegrator-verkkokauppaan.
Tilaa verkossa mukavasti omasta kodistasi käsin ja odota ajoneuvosi hinausauton silmän salamannopeaa toimitusta.