-4% autojen varaosista

Polttoainejohdot – KUORMA-AUTOT

(löytyi 415 tulosta)

Kaikki tulokset kategorialle Polttoainejohdot.
Emme löytäneet mitään tuloksia ajoneuvolle GAZ

Jos polttoaine olisi autosi veri, polttoaineletkut olisivat suonet ja valtimot. Jos jokin on tukkeutunut tai vuotaa, molemmissa tapauksissa tarvitaan kiireellisiä toimia. Autojen osalta on kyse oikeiden osien löytämisestä vaihdettavaksi tai korjattavaksi. Näitä osia varten tarvitset myymälän, joka työskentelee ensiluokkaisten valmistajien ja huippumerkkien kanssa, joka pystyy toimittamaan osat salamannopeasti ja joka pystyy yhdistämään kaiken tämän edullisiin hintoihin. Onneksesi Motointegrator on juuri tällainen varaosien verkkokauppa.

Varaosat VALEO
Sijoituskriteerit
Polttoainepumpun elementti ENGITECH ENT230147
Valmistaja:   ENGITECH
Valmistajan numero:   ENT230147
118,82 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, ruiskutussuutin BOSCH 2 433 349 249
Elementti, ruiskutussuutin BOSCH 2 433 349 249
Valmistaja:   BOSCH
Valmistajan numero:   2 433 349 249
9,96 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, CR-pumppu BOSCH F 01M 100 285
Elementti, CR-pumppu BOSCH F 01M 100 285
Valmistaja:   BOSCH
Valmistajan numero:   F 01M 100 285
42,33 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, CR-pumppu VDO A2C8333460080
Valmistaja:   VDO
Valmistajan numero:   A2C8333460080
83,17 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tiivisterengas BOSCH 2 434 601 031
Tiivisterengas BOSCH 2 434 601 031
Valmistaja:   BOSCH
Valmistajan numero:   2 434 601 031
0,77 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
41,74 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, CR-pumppu DENSO 294200-0650
Valmistaja:   DENSO
Valmistajan numero:   294200-0650
188,44 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, CR-pumppu DELPHI DEL7135-538
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   DEL7135-538
283,94 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, CR-pumppu DELPHI DEL7190-065KN
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   DEL7190-065KN
8,27 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Elementti, CR-pumppu DELPHI DEL7135-537
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   DEL7135-537
200,39 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Hammaspyöräpumppu Common Rail -ruiskutuspumppua varten BOSCH 0 440 020 087
152,74 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Paineensäätöventtiili, Common-Rail-järjestelmä  BOSCH 0 281 002 800
Paineensäätöventtiili, Common-Rail-järjestelmä BOSCH 0 281 002 800
Valmistaja:   BOSCH
Valmistajan numero:   0 281 002 800
105,87 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Säätöventtiili, polttoainemäärä (Common-Rail) MAGNETI MARELLI 215820000700
Valmistaja:   MAGNETI MARELLI
Valmistajan numero:   215820000700
61,11 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Säätöventtiili, polttoaineen määrä (Common Rail -järjestelmä) BOSCH 1 462 C00 983
114,08 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Polttoaineletku ENGITECH ENT120222RA
Valmistaja:   ENGITECH
Valmistajan numero:   ENT120222RA
24,17 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Polttoaineletkun tehtävä

Jotta moottori ja sen palamisprosessi toimisivat lainkaan, se tarvitsee ihanteellisen ilman ja polttoaineen seoksen. Jälkimmäinen odottaa käyttöä säiliössä. Säiliö sijaitsee yleensä auton takaosassa, kun taas moottori on asennettu auton etuosaan. Tämä reitti vaatii asianmukaista apua, jota polttoainepumppu tarjoaa. Sen avulla diesel tai bensiini pumpataan moottoriin. Bensiini kulkee tätä reittiä aina 3-7 baarin paineessa polttoaineletkussa. Se johdetaan säiliöstä polttoainesuodattimen kautta moottorin ruiskutusventtiileihin. Letkun paineesta riippuen kuitenkin vain osa kuljetetusta polttoaineesta pääsee moottoriin. Moottoriin ruiskutetaan oikea määrä polttoainetta lataus- tai imupaineen, polttoaineen paineensäätimen ja (mallista riippuen) ohjausyksikön monimutkaisen vuorovaikutuksen avulla. Polttoainepumppu lähettää aina liikaa polttoainetta letkujen läpi, jotta moottori saa aina ja luotettavasti riittävästi polttoainetta jokaista ajateltavissa olevaa tehoa varten. Tämä tarkoittaa, että polttoainetta jää aina jonkin verran yli. Tämä ylijäämäpolttoaine kulkee polttoaineen paineensäätimen läpi ja tekee tiensä takaisin. Joissakin tapauksissa polttoaine kulkee oman jäähdyttimensä läpi ja päätyy lopulta takaisin säiliöön. Siitä koko peli alkaa alusta.

Polttoaineletkujen rakenne

Yksittäiset polttoaineletkut eroavat toisistaan lähinnä käytetyn materiaalin osalta. Joissakin automalleissa on jäykät polttoaineletkut. Nämä on yleensä valmistettu polyamidista tai teräksestä. Vaihtoehtoisesti on myös muunnelmia, joissa on joustavat letkut. Ne on valmistettu joustavasta muovista tai kumista. Bensiiniletkujen halkaisija on yleensä 6 mm sisäpuolella ja 8 mm ulkopuolella. Dieselajoneuvoissa polttoainelinjassa on korkeampi paine. Näin ollen niiden on kestettävä hieman enemmän ja ne on suunniteltu hieman paksummiksi. Tämä tarkoittaa sitä, että dieselinjojen ulkohalkaisija on noin 10 mm.

Mitä vikoja polttoaineletkussa voi esiintyä?

Polttoaineletkujen on kestettävä paljon johtavassa toiminnassaan. Niihin kohdistuu jatkuvasti paineita, ja niihin voi muodostua kerrostumia. Tähän lisätään erilaiset ulkoiset vaikutukset, kuten kosteus, kylmyys, lika ja mahdolliset eläinten puremat - avainsana näätävauriot. Lisäksi letkut voivat taittua tai hankautua. Kaikki tämä voi ajan mittaan johtaa polttoaineletkujen vaurioitumiseen. Metalliset linjat voivat myös kamppailla ruosteen kanssa. Muovista tai kumista valmistetut voivat huokoistua tai vuotaa jollakin muulla tavalla. Suuri osa tästä on normaalia ajan myötä tapahtuvaa kulumista. Varsinaisten linjojen lisäksi polttoainepiiri voi vuotaa myös monista muista liitännöistä, tiivisteistä ja vastaavista osista. Mutta miten nämä ongelmat ilmenevät?

Miten tunnistaa vuotava polttoainepiiri

Polttoainepiirin vuodon mahdolliset oireet ovat periaatteessa ilmeisiä. Seuraavassa on luettelo tyypillisistä oireista:

  • Autosi ympärillä on havaittavissa bensiinin tai dieselin hajua, vaikka olisit poissa huoltoasemalta.
  • Autosi alle on muodostunut bensiini- tai diesellammikko.
  • Löydät polttoainetta putken ympäriltä, kun katsot autosi alle..
  • Moottori ei käynnisty, koska se ei saa riittävästi tai lainkaan polttoainetta.
  • Moottori ei käy tasaisesti.
  • Auto itse näyttää viestejä, kuten "Polttoaineen paine liian alhainen".

Kaikki nämä oireet ilmaisevat hyvin selkeästi, että autosi polttoaineletkuissa on vuotoja.

Korjata tai vaihtaa viallinen polttoaineletku?

Jos yksi tai useampi näistä oireista ilmenee ja syy on viallinen polttoaineletku, on tärkeää toimia nopeasti. Hallitsemattomat polttoainevuodot ovat nimittäin suuri tulipalon ja ympäristön vaara, vaikka tulipaloa ei olisikaan. Vian laajuudesta ja rakennetyypistä riippuen voit korjata tai vaihtaa putken. Jos kyseessä on joustava polttoaineletku, vaurioitunut alue voidaan korjata melko helposti korjaussarjan avulla tai metritavarana. Jäykkien letkujen kohdalla tämä voi olla monimutkaisempaa. Tällöin tarvitset tietyn varaosan juuri sinun ajoneuvoosi. Pääsääntöisesti kiinteitä, jatkuvia letkuja ei kuitenkaan ole asennettu toisesta päästä toiseen. Näin ollen sinun on vaihdettava (tai teetettävä) vain vaurioitunut osa.

Osta polttoaineletkuja verkosta

Jos polttoaineletku ei ole enää täysin tiivis, on korkea aika korjata tai vaihtaa se. Riippumatta siitä, johtuuko vika kulumisesta vai jopa marista, tarvitset nyt oikean korjaus- tai varaosan. Löydät sen Motointegratorin palkitusta verkkokaupasta. Tarjoamme polttoaineletkuja AUTLOG, BOSCH, DELPHI, ENGITECH, SEMPERIT ja muilta valmistajilta. Voit aina hyötyä asiantuntevasta asiakaspalvelustamme ja salamannopeasta toimituksestamme, jonka ansiosta saat autosi kuivumaan nopeasti uudelleen.