-3% vaimennuksesta ja jousituksesta

Nokka-akselin laakerit MAHLE – KUORMA-AUTOT

(löytyi 1 tulosta)

Nokka-akseli on osa polttomoottoreiden venttiilikoneistoa, ja sen tärkeä tehtävä on venttiilien (imu- ja pakoventtiilien) liikuttaminen. Tätä varten nokka-akseli on kiinteästi yhteydessä kampiakseliin jakohihnan tai jakoketjun avulla. Nokka-akseli pyörii puolet nopeammin kuin kampiakseli. Kun moottorin kierrosluku on 4 000 kierrosta minuutissa, se on 2 000 kertaa minuutissa. Nokka-akselin kulumisen vähentämiseksi nokka-akselissa käytetään esimerkiksi erityisen kovia seoksia:

- harmaa valurauta

- pallografiittivalurauta

- teräksen karkaisua

- nitridoitua terästä

Lisäksi useimmissa moottoreissa nokka-akseli kulkee nokka-akselin laakereissa tai laakeripesissä. Joissakin moottoreissa nokka-akselin laakerit voidaan kuitenkin poistaa niiden rakenteen vuoksi. Kun laakerit ovat kuluneet, ne on vaihdettava, usein yhdessä nokka-akselin kanssa. Motointegratorilta saat uudet nokka-akselin laakerit ja nokka-akselit sekä muut venttiilikoneiston osat kohtuulliseen hintaan.

Varaosat CONTINENTAL

Valitse auto näyttääksesi vastaavia osia MAHLE kategoriasta Nokka-akselin laakerit.

Kaikki valmistajat

  • Abarth
  • Acura
  • Aixam
  • Alfa Romeo
  • Andoria
  • ARO
  • Aston Martin
  • Audi
  • Austin
  • Avia
  • Bedford
  • Bentley
  • BMW
  • Buick
  • Cadillac
  • Chery
  • Chevrolet
  • Chrysler
  • Citroen
  • Cupra
  • Dacia
  • Daewoo
  • DAF
  • Daihatsu
  • Dodge
  • Elaris
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Ford USA
  • FSO
  • GAZ
  • GEO
  • GMC
  • Great Wall
  • Honda
  • Hummer
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Innocenti
  • Isuzu
  • Iveco
  • Jaguar
  • Jeep
  • KIA
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • LDV
  • Lexus
  • Lincoln
  • Lotus
  • MAN
  • Maserati
  • Maybach
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • Mini
  • Ssangyong
  • Steyr
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tata
  • Tesla
  • Toyota
  • Trabant
  • UAZ
  • Volvo
  • VW
  • Wartburg
  • Zastava
  • ZAZ
  • ZIL