-3% jarruosista

Nokka-akselin asentoanturit DELPHI

(löytyi 1 tulosta)

Vika nokka-akselianturissa on harvinainen. Ne eivät ole tyypillisiä kulutusosia. Veden pääsy, korroosio, vialliset tai katkenneet kaapelit, sisäiset oikosulut tai mekaaniset vauriot voivat kuitenkin johtaa nokka-akselianturin rikkoutumiseen.

Ehkä tärkein signaali siitä, että nokka-akselianturissa on ongelma: Moottorin keltainen merkkivalo palaa. Jos näin on, vikamuisti on luettava ensin. Voit myös tarkistaa anturin diagnostiikkatesteri tai oskilloskooppi avulla.

Nokka-akselianturia ei voi korjata: jos se rikkoutuu, se yksinkertaisesti vaihdetaan uuteen osaan.

Onko nokka-akselianturi viallinen BMW E46 -autossasi tai muussa ajoneuvomallissasi? Voimme auttaa tarvittavassa vaihdossa: jos tilaat tänään, osa on perillä viimeistään neljän arkipäivän kuluessa. Älä hukkaa aikaa!

Autoon sopivat tuotteet: Opel VIVARO A Lava / alusta (X83) 2.0 CDTI, teho: 90 hv/66 kW (vaihda)
Ennen kuin lisäät tuotteen ostoskoriin, tarkista tuoteselosteesta mahdolliset ajoneuvosta riippuvat rajoitukset ja tuoteominaisuudet varmistaaksesi, että valitsemasi tuote sopii ajoneuvoosi.
Varaosat CONTINENTAL
Sijoituskriteerit
Impulssianturi, kampiakseli DELPHI SS11051
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   SS11051
21,40 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää