-3% jousituksesta

Moottorin ja vaihteiston kiinnitys – VW

(löytyi 458 tulosta)

Sijoituskriteerit
Pidike, moottorintuenta REINHOCH RH12-0044
Valmistaja:   REINHOCH
Valmistajan numero:   RH12-0044
29,68 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys SASIC 2706003
Valmistaja:   SASIC
Valmistajan numero:   2706003
Tuote ei ole tilapäisesti saatavilla
Laakeri, moottori LEMFÖRDER 33144 01 Vasen
Valmistaja:   LEMFÖRDER
Valmistajan numero:   33144 01
41,35 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys LEMFÖRDER 43232
Valmistaja:   LEMFÖRDER
Valmistajan numero:   43232 01
30,43 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys REINHOCH RH11-0172
Valmistaja:   REINHOCH
Valmistajan numero:   RH11-0172
28,08 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys FEBI BILSTEIN 180534
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   180534
51,05 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakerointi, automaattivaihteisto CORTECO 80001891
Valmistaja:   CORTECO
Valmistajan numero:   80001891
49,33 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakerointi, automaattivaihteisto LEMFÖRDER 33136 01 Vasen
Valmistaja:   LEMFÖRDER
Valmistajan numero:   33136 01
41,91 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 01107 Vasen
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   01107
14,08 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Kumirunko, moottorin jousitus IMPERGOM IMP35634
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   35634
88,60 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori LEMFÖRDER 17680 02 Oikea
Valmistaja:   LEMFÖRDER
Valmistajan numero:   17680 02
49,95 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Kumirunko, moottorin jousitus MEYLE 100 199 1190
Valmistaja:   MEYLE
Valmistajan numero:   100 199 1190
48,91 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 07578
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   07578
5,99 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 27144 Vasen
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   27144
62,06 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys FEBI BILSTEIN 171049
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   171049
83,29 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden rakenne ja toiminta

Moottorin ja voimansiirron kiinnikkeet koostuvat laakerielementeistä, jotka yhdessä asianmukaisten pulttien ja muun kiinnitystekniikan kanssa yhdistävät moottorin ja kantavan korin ajoneuvon osat, jotka liikkuvat toisiaan vasten. Niiden vaimennusvaikutus saavutetaan antamalla elastinen vastus toisaalta moottorin liikkeelle kohti tukirakennetta ja toisaalta tukirakenteen liikkeelle kohti moottoria. Tähän tarkoitukseen käytetään usein kumikiinnikkeitä tai hydraulisesti toimivia moottorin kiinnikkeitä

Lisää mukavuutta aktiivisten moottorin ja vaihteiston kiinnitysten ansiosta

Nykyaikaisimmissa versioissa tärinää voidaan kompensoida aktiivisesti elektronisesti säädettävän moottorin kiinnityksen avulla. Aktiiviset tärinänvaimennusjärjestelmät, jotka tunnetaan myös aktiivisina moottorin kiinnikkeinä tai aktiivisina vaimentimina, koostuvat pääasiassa kiihtyvyysanturista, elektronisesta ohjausyksiköstä ja niin sanotusta toimilaitteesta. Aktiivisessa tärinänvaimennuksessa anturi mittaa ensin moottoriin välittyvät tärinät ja välittää ne ohjausyksikölle. Anturisignaalin arvioinnin jälkeen ohjausyksikkö antaa käskyn toimilaitteelle, joka reagoi ei-toivottuun värähtelyyn vastaliikkeillä häiriötärinän kompensoimiseksi

Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden huolto ja vaihto

Toisaalta moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden osat ovat erittäin kestäviä, joten ne eivät käytännössä vaadi jatkuvaa huoltoa. Toisaalta erityisesti moottorin kiinnikkeissä usein vaimennukseen käytetty kumi muuttaa ominaisuuksiaan pidemmän ajan kuluessa ja erilaisten kuormitusten, kuten sääolosuhteiden, vaikutuksesta. Tästä syystä moottorin kiinnikkeiden kunto on tarkistettava tai tarkistutettava säännöllisesti erityisesti vanhemmissa ajoneuvoissa. Jos ajoneuvossasi on hydrauliset laakerit, vuotoja voi esiintyä ajan mittaan, minkä vuoksi myös moottorin kiinnikkeet on syytä tarkastaa säännöllisesti. Jos olet löytänyt vian moottorin kiinnityksen yhdestä osasta, sinun on aina vaihdettava kaikki olemassa olevat moottorin kiinnitykset samaan aikaan, jotta saavutetaan valmistajan tarkoittama ja keskenään yhteensovitettu vaimennusvaikutus