-3% jousituksesta

Moottorin ja vaihteiston kiinnitys – Nissan

(löytyi 304 tulosta)

Varaosat LEMFÖRDER
Sijoituskriteerit
Moottorin kiinnitys REINHOCH RH11-4067
Valmistaja:   REINHOCH
Valmistajan numero:   RH11-4067
33,64 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys YAMATO I51153YMT
Valmistaja:   YAMATO
Valmistajan numero:   I51153YMT
13,18 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys FEBI BILSTEIN 175699
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   175699
16,23 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 34045 Oikea
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   34045
108,91 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Pidike, moottorintuenta YAMATO I51063YMT Vasen
Valmistaja:   YAMATO
Valmistajan numero:   I51063YMT
28,98 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Pidike, moottorintuenta YAMATO I51074YMT
Valmistaja:   YAMATO
Valmistajan numero:   I51074YMT
17,99 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Pidike, moottorintuenta YAMATO I51075YMT
Valmistaja:   YAMATO
Valmistajan numero:   I51075YMT
21,07 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori DELPHI TEM043 Oikea
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   TEM043
46,47 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 34064 Vasen
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   34064
48,86 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Pidike, moottorintuenta SASIC 2706440
Valmistaja:   SASIC
Valmistajan numero:   2706440
18,68 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 34044 Oikea
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   34044
107,13 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori DELPHI TEM024 Oikea
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   TEM024
23,36 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori DELPHI TEM049
Valmistaja:   DELPHI
Valmistajan numero:   TEM049
33,77 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, manuaalivaihteisto FEBI BILSTEIN 176990
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   176990
24,94 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori YAMATO I51036YMT
Valmistaja:   YAMATO
Valmistajan numero:   I51036YMT
20,70 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden rakenne ja toiminta

Moottorin ja voimansiirron kiinnikkeet koostuvat laakerielementeistä, jotka yhdessä asianmukaisten pulttien ja muun kiinnitystekniikan kanssa yhdistävät moottorin ja kantavan korin ajoneuvon osat, jotka liikkuvat toisiaan vasten. Niiden vaimennusvaikutus saavutetaan antamalla elastinen vastus toisaalta moottorin liikkeelle kohti tukirakennetta ja toisaalta tukirakenteen liikkeelle kohti moottoria. Tähän tarkoitukseen käytetään usein kumikiinnikkeitä tai hydraulisesti toimivia moottorin kiinnikkeitä

Lisää mukavuutta aktiivisten moottorin ja vaihteiston kiinnitysten ansiosta

Nykyaikaisimmissa versioissa tärinää voidaan kompensoida aktiivisesti elektronisesti säädettävän moottorin kiinnityksen avulla. Aktiiviset tärinänvaimennusjärjestelmät, jotka tunnetaan myös aktiivisina moottorin kiinnikkeinä tai aktiivisina vaimentimina, koostuvat pääasiassa kiihtyvyysanturista, elektronisesta ohjausyksiköstä ja niin sanotusta toimilaitteesta. Aktiivisessa tärinänvaimennuksessa anturi mittaa ensin moottoriin välittyvät tärinät ja välittää ne ohjausyksikölle. Anturisignaalin arvioinnin jälkeen ohjausyksikkö antaa käskyn toimilaitteelle, joka reagoi ei-toivottuun värähtelyyn vastaliikkeillä häiriötärinän kompensoimiseksi

Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden huolto ja vaihto

Toisaalta moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden osat ovat erittäin kestäviä, joten ne eivät käytännössä vaadi jatkuvaa huoltoa. Toisaalta erityisesti moottorin kiinnikkeissä usein vaimennukseen käytetty kumi muuttaa ominaisuuksiaan pidemmän ajan kuluessa ja erilaisten kuormitusten, kuten sääolosuhteiden, vaikutuksesta. Tästä syystä moottorin kiinnikkeiden kunto on tarkistettava tai tarkistutettava säännöllisesti erityisesti vanhemmissa ajoneuvoissa. Jos ajoneuvossasi on hydrauliset laakerit, vuotoja voi esiintyä ajan mittaan, minkä vuoksi myös moottorin kiinnikkeet on syytä tarkastaa säännöllisesti. Jos olet löytänyt vian moottorin kiinnityksen yhdestä osasta, sinun on aina vaihdettava kaikki olemassa olevat moottorin kiinnitykset samaan aikaan, jotta saavutetaan valmistajan tarkoittama ja keskenään yhteensovitettu vaimennusvaikutus