-3% jousituksesta

Moottorin ja vaihteiston kiinnitys – Ford

(löytyi 328 tulosta)

Sijoituskriteerit
Moottorin kiinnitys FEBI BILSTEIN 104414
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   104414
42,19 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori TEDGUM 00223070
Valmistaja:   TEDGUM
Valmistajan numero:   00223070
5,03 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Kiinnitystuki, moottorin tuenta REINHOCH RH11-4005
Valmistaja:   REINHOCH
Valmistajan numero:   RH11-4005
14,49 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 22287 Oikea
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   22287
28,86 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Vaihteiston kiinnitys TEDGUM 00725529 Vasen
Valmistaja:   TEDGUM
Valmistajan numero:   00725529
15,13 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori HUTCHINSON 586602 Oikea
Valmistaja:   HUTCHINSON
Valmistajan numero:   586602
83,16 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys MEYLE 214 030 0028 Vasen
Valmistaja:   MEYLE
Valmistajan numero:   214 030 0028
21,63 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakerointi, automaattivaihteisto FEBI BILSTEIN 15527
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   15527
23,03 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys MEYLE 714 030 0034
Valmistaja:   MEYLE
Valmistajan numero:   714 030 0034
55,34 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori FEBI BILSTEIN 22244 Oikea
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   22244
26,23 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, manuaalivaihteisto MEYLE 714 130 0006
Valmistaja:   MEYLE
Valmistajan numero:   714 130 0006
20,29 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys MEYLE 714 030 0033
Valmistaja:   MEYLE
Valmistajan numero:   714 030 0033
31,88 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Moottorin kiinnitys FEBI BILSTEIN 30048
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   30048
34,00 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Kiinnitystuki, moottorin tuenta FEBI BILSTEIN 31426
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   31426
53,56 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Laakeri, moottori TEDGUM 00226007
Valmistaja:   TEDGUM
Valmistajan numero:   00226007
12,01 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden rakenne ja toiminta

Moottorin ja voimansiirron kiinnikkeet koostuvat laakerielementeistä, jotka yhdessä asianmukaisten pulttien ja muun kiinnitystekniikan kanssa yhdistävät moottorin ja kantavan korin ajoneuvon osat, jotka liikkuvat toisiaan vasten. Niiden vaimennusvaikutus saavutetaan antamalla elastinen vastus toisaalta moottorin liikkeelle kohti tukirakennetta ja toisaalta tukirakenteen liikkeelle kohti moottoria. Tähän tarkoitukseen käytetään usein kumikiinnikkeitä tai hydraulisesti toimivia moottorin kiinnikkeitä

Lisää mukavuutta aktiivisten moottorin ja vaihteiston kiinnitysten ansiosta

Nykyaikaisimmissa versioissa tärinää voidaan kompensoida aktiivisesti elektronisesti säädettävän moottorin kiinnityksen avulla. Aktiiviset tärinänvaimennusjärjestelmät, jotka tunnetaan myös aktiivisina moottorin kiinnikkeinä tai aktiivisina vaimentimina, koostuvat pääasiassa kiihtyvyysanturista, elektronisesta ohjausyksiköstä ja niin sanotusta toimilaitteesta. Aktiivisessa tärinänvaimennuksessa anturi mittaa ensin moottoriin välittyvät tärinät ja välittää ne ohjausyksikölle. Anturisignaalin arvioinnin jälkeen ohjausyksikkö antaa käskyn toimilaitteelle, joka reagoi ei-toivottuun värähtelyyn vastaliikkeillä häiriötärinän kompensoimiseksi

Moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden huolto ja vaihto

Toisaalta moottorin ja vaihteiston kiinnikkeiden osat ovat erittäin kestäviä, joten ne eivät käytännössä vaadi jatkuvaa huoltoa. Toisaalta erityisesti moottorin kiinnikkeissä usein vaimennukseen käytetty kumi muuttaa ominaisuuksiaan pidemmän ajan kuluessa ja erilaisten kuormitusten, kuten sääolosuhteiden, vaikutuksesta. Tästä syystä moottorin kiinnikkeiden kunto on tarkistettava tai tarkistutettava säännöllisesti erityisesti vanhemmissa ajoneuvoissa. Jos ajoneuvossasi on hydrauliset laakerit, vuotoja voi esiintyä ajan mittaan, minkä vuoksi myös moottorin kiinnikkeet on syytä tarkastaa säännöllisesti. Jos olet löytänyt vian moottorin kiinnityksen yhdestä osasta, sinun on aina vaihdettava kaikki olemassa olevat moottorin kiinnitykset samaan aikaan, jotta saavutetaan valmistajan tarkoittama ja keskenään yhteensovitettu vaimennusvaikutus