-3% jousituksesta

Ilmanpoistoletkut – VW – KUORMA-AUTOT

(löytyi 121 tulosta)

Varaosat LEMFÖRDER
Sijoituskriteerit
Öljynerotin, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 178941
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   178941
21,77 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 179989
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   179989
16,04 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tiiviste, kampikammion tuuletus AKUSAN GB 0075
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0075
1,01 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Korjaussarja, kampikammiotuuletus VAICO V10-5819
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-5819
35,32 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljyletku AKUSAN GB 0065
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0065
9,82 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Venttiili, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 49530
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   49530
32,44 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin HANS PRIES 119 550
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   119 550
14,26 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 177546
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   177546
45,36 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila AKUSAN GB 0069
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0069
5,03 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljyletku AKUSAN GB 0052
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0052
16,00 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin FEBI BILSTEIN 176411
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   176411
22,29 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus AKUSAN GB 0060
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0060
17,13 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus VAICO V10-2597
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-2597
33,87 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Venttiili, kampikammiotuuletus HANS PRIES 113 634
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   113 634
11,80 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, venttiilikopan tuuletus HANS PRIES 113 892
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   113 892
8,40 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Suljettu ilmanpoistoletku

Yhä useammat kaasut aiheuttaisivatyhä korkeamman paineen esimerkiksi <a href= https://www.motointegrator.fi/tuotteet/oljypohjat-10913/ > öljypohjassa , joka jossain vaiheessa itsenäisesti ja hallitsemattomasti pyrkisi ulos, esimerkiksi tiivisteiden kautta. Näin ollen kampikammiosta poistetaan järjestelmällisesti puhalluskaasut. Tätä varten kampikammioon luodaan pieni alipaine. Tämä alipaine ei saa kuitenkaan kasvaa liian suureksi, sillä muuten on olemassa vaara, että lika- ja öljyhiukkasten saastuttama ilma imetään sisään. Jos moottorin tuuletusputken imuvaikutus olisi liian voimakas, myös moottorin pyörivistä osista imisi liikaa öljyä. Kampikammion ilmanvaihtoa on periaatteessa kahta tyyppiä: suljettu ja avoin ilmanvaihtolinja

Hengityslinjan avulla myös kampikammion kaasut imetään automaattisesti sisään. Tätä tarkoitusta varten hengityslinjassa on moottorin hengityslinja, joka johtaa kampikammiosta moottorin imukanavaan. Siellä on alipaine, joka vaikuttaa myös kampikammioon moottorin tuuletuslinjan kautta. Jotta moottori toimisi aina sopivalla paineella, kampikammion painetta säädetään useimmissa moottorityypeissä automaattisesti säätöventtiilillä. Tämäntyyppisen kampikammion tuuletuksen etuna on lähinnä se, että se lisää moottorin tehokkuutta palauttamalla palamattomat hiilivedyt automaattisesti palamisprosessiin imukanavan kautta

Avoin kampikammion tuuletus

Avoimessa kampikammion ilmanvaihdossa puhalluskaasut poistetaan kampikammiosta ilmakehään erityisellä imupuhaltimella moottorin ilmanvaihtolinjan kautta. Tässä tekniikassa öljysumun erottaminen on erittäin toivottavaa, koska muutoin ympäristö saastuisi liikaa kampikammiosta ulos virtaavien kaasujen ja aineiden jäämistä