-4% autojen varaosista

Ilmanpoistoletkut – VW

(löytyi 107 tulosta)

Varaosat VALEO
Sijoituskriteerit
Letku, kampikammiotuuletus HANS PRIES 110 339
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   110 339
13,74 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljyletku AKUSAN GB 0052
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0052
21,25 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 178941
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   178941
21,54 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 223512
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   223512
7,43 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 223513
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   223513
6,76 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus HANS PRIES 111 794
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   111 794
5,94 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Ilmanvaihtoletku, moottoritila AKUSAN GB 0055
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0055
4,32 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus HANS PRIES 118 616
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   118 616
34,71 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus VAICO V10-0899
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-0899
33,07 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus HANS PRIES 117 361
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   117 361
31,67 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus VAICO V20-1112
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V20-1112
14,12 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila AKUSAN GB 0063
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0063
9,85 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila AKUSAN GB 0064
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0064
9,11 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila AKUSAN GB 0044
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0044
36,75 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila VAICO V10-4052
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-4052
3,71 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Suljettu ilmanpoistoletku

Yhä useammat kaasut aiheuttaisivatyhä korkeamman paineen esimerkiksi <a href= https://www.motointegrator.fi/tuotteet/oljypohjat-10913/ > öljypohjassa , joka jossain vaiheessa itsenäisesti ja hallitsemattomasti pyrkisi ulos, esimerkiksi tiivisteiden kautta. Näin ollen kampikammiosta poistetaan järjestelmällisesti puhalluskaasut. Tätä varten kampikammioon luodaan pieni alipaine. Tämä alipaine ei saa kuitenkaan kasvaa liian suureksi, sillä muuten on olemassa vaara, että lika- ja öljyhiukkasten saastuttama ilma imetään sisään. Jos moottorin tuuletusputken imuvaikutus olisi liian voimakas, myös moottorin pyörivistä osista imisi liikaa öljyä. Kampikammion ilmanvaihtoa on periaatteessa kahta tyyppiä: suljettu ja avoin ilmanvaihtolinja

Hengityslinjan avulla myös kampikammion kaasut imetään automaattisesti sisään. Tätä tarkoitusta varten hengityslinjassa on moottorin hengityslinja, joka johtaa kampikammiosta moottorin imukanavaan. Siellä on alipaine, joka vaikuttaa myös kampikammioon moottorin tuuletuslinjan kautta. Jotta moottori toimisi aina sopivalla paineella, kampikammion painetta säädetään useimmissa moottorityypeissä automaattisesti säätöventtiilillä. Tämäntyyppisen kampikammion tuuletuksen etuna on lähinnä se, että se lisää moottorin tehokkuutta palauttamalla palamattomat hiilivedyt automaattisesti palamisprosessiin imukanavan kautta

Avoin kampikammion tuuletus

Avoimessa kampikammion ilmanvaihdossa puhalluskaasut poistetaan kampikammiosta ilmakehään erityisellä imupuhaltimella moottorin ilmanvaihtolinjan kautta. Tässä tekniikassa öljysumun erottaminen on erittäin toivottavaa, koska muutoin ympäristö saastuisi liikaa kampikammiosta ulos virtaavien kaasujen ja aineiden jäämistä