-3% henkilöautojen varaosista

Ilmanpoistoletkut – VW

(löytyi 104 tulosta)

Sijoituskriteerit
Letku, venttiilikopan tuuletus HANS PRIES 113 643
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   113 643
5,55 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 221814
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   221814
29,28 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus VAICO V10-2273
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-2273
34,12 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus HANS PRIES 100 985
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   100 985
3,67 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 223528
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   223528
11,60 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 221804
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   221804
7,97 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus JC PREMIUM BSW026PR
Valmistaja:   JC PREMIUM
Valmistajan numero:   BSW026PR
37,90 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus JC PREMIUM BSW012PR
Valmistaja:   JC PREMIUM
Valmistajan numero:   BSW012PR
15,23 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus AKUSAN GB 0050
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0050
16,31 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljyletku AKUSAN GB 0051
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0051
17,38 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus VAICO V10-9734
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-9734
49,56 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus VAICO V10-7459
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-7459
108,55 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin HANS PRIES 117 409
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   117 409
15,05 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin HANS PRIES 119 550
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   119 550
13,97 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila AKUSAN GB 0055
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0055
4,63 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Suljettu ilmanpoistoletku

Yhä useammat kaasut aiheuttaisivatyhä korkeamman paineen esimerkiksi <a href= https://www.motointegrator.fi/tuotteet/oljypohjat-10913/ > öljypohjassa , joka jossain vaiheessa itsenäisesti ja hallitsemattomasti pyrkisi ulos, esimerkiksi tiivisteiden kautta. Näin ollen kampikammiosta poistetaan järjestelmällisesti puhalluskaasut. Tätä varten kampikammioon luodaan pieni alipaine. Tämä alipaine ei saa kuitenkaan kasvaa liian suureksi, sillä muuten on olemassa vaara, että lika- ja öljyhiukkasten saastuttama ilma imetään sisään. Jos moottorin tuuletusputken imuvaikutus olisi liian voimakas, myös moottorin pyörivistä osista imisi liikaa öljyä. Kampikammion ilmanvaihtoa on periaatteessa kahta tyyppiä: suljettu ja avoin ilmanvaihtolinja

Hengityslinjan avulla myös kampikammion kaasut imetään automaattisesti sisään. Tätä tarkoitusta varten hengityslinjassa on moottorin hengityslinja, joka johtaa kampikammiosta moottorin imukanavaan. Siellä on alipaine, joka vaikuttaa myös kampikammioon moottorin tuuletuslinjan kautta. Jotta moottori toimisi aina sopivalla paineella, kampikammion painetta säädetään useimmissa moottorityypeissä automaattisesti säätöventtiilillä. Tämäntyyppisen kampikammion tuuletuksen etuna on lähinnä se, että se lisää moottorin tehokkuutta palauttamalla palamattomat hiilivedyt automaattisesti palamisprosessiin imukanavan kautta

Avoin kampikammion tuuletus

Avoimessa kampikammion ilmanvaihdossa puhalluskaasut poistetaan kampikammiosta ilmakehään erityisellä imupuhaltimella moottorin ilmanvaihtolinjan kautta. Tässä tekniikassa öljysumun erottaminen on erittäin toivottavaa, koska muutoin ympäristö saastuisi liikaa kampikammiosta ulos virtaavien kaasujen ja aineiden jäämistä