Palautukset ja valitukset


1. Tärkeää tietoa palautuksista

Voit palauttaa meiltä saamasi tuotteet seuraavista syistä:

Palautuslomake

Käytä alla olevaa lomaketta, jotta voimme käsitellä palautuksesi nopeasti ja helposti, jos palautat tavaroita peruutuksen, kuljetusvaurion tai virheellisen toimituksen vuoksi: Palautuslomake Motointegrator.pdf

Jos kyseessä on takuu, täytä takuuvaatimuslomake: Takuulomake

Sinun ei ole pakko täyttää palautuslomaketta. Tämä kuitenkin nopeuttaa palautus- tai reklamaatioprosessia ja auttaa meitä osoittamaan tuotteen oikein. Näin voimme tarjota sinulle kätevämmän ja nopeamman palautuspalvelun.

Palautusten hyväksyminen

Hyväksymme palautukset seuraavaan osoitteeseen:

		CLEVERLOG-AUTOTEILE GmbH 
		Motointegrator Retouren
		Westhafenstraße 1 
		13353 BERLIINI 
		Saksa
	

Palauta pakkaus

Muista palauttaa tuote meille alkuperäispakkauksessaan ja suojatussa ulkolaatikossa. Älä kiinnitä mitään alkuperäiseen pakkaukseen! Jos mahdollista, kehotamme sinua käyttämään ulkopakkausta, jossa vastaanotit tavarat. Palauta tavarat meille kaikkien tuotteen toimitukseen sisältyvien tarvikkeiden kanssa (esim. tarvikkeet, käyttöohjeet).

Jos haluat palauttaa lähetyksiä, joita ei voi lähettää pakettipostina (esim. isokokoiset lähetykset), ota yhteyttä etukäteen osoitteeseen info @ motointegrator.fi.
Pyydämme olemaan palauttamatta tuotteita meille erääntyneiden postikulujen mukaisesti.
Jos kuriiri antaa sinulle palautuksesta toimituskuitin, säilytä se huolellisesti, kunnes palautusprosessi on valmis.

2. Hyvitys käyttämällä peruuttamisoikeutta

Asiakkaillamme on 30 päivän peruuttamisoikeus. Ennen kuin palautat tuotteen tästä syystä, tarkista, onko peruuttamisoikeuden tehokas käyttöaika vielä auki, ellet ole jo ilmoittanut peruuttamisestasi meille ajoissa. Lue lisää peruuttamisoikeudesta täältä.

Pyydämme ystävällisesti palauttamaan käyttämättömät ja vahingoittumattomat tuotteet meille. Asiakas vastaa tuotteen palautuksesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista. Ostosumman palautus tapahtuu samalla tilauksen maksutavalla. Mikäli ostat postiennakolla, ilmoita palautuslomakkeessa pankkitietosi.

Jos tuotteessa on merkkejä asennuksesta tai käytöstä, sinun on korvattava meille vahingonkorvaus. Voit testata tuotteita vain samalla tavalla kuin erikoisliikkeessä. Siksi vaadimme korvausta asennettujen varaosien arvosta ja vähennämme sen hyvityksestä.

Asiakkaan toiveiden mukaan valmistetut tai muunnetut tuotteet eivät myöskään kuulu peruuttamisoikeuden piiriin.

Huomaa myös, että peruuttamisoikeus on vain kuluttajalla Saksan siviililain 13 §:ssä tarkoitetulla tavalla, eli vain luonnollisella henkilöllä, joka tekee oikeustoimen sellaisissa tarkoituksissa, joita ei voida pitää pääasiallisena tai hänen syynä. kaupalliseen toimintaan tai itsenäiseen ammatilliseen toimintaansa.

3. Palautus oletuksena (takuu)

Motointegrator toimittaa uudet tuotteet ilman vikoja. Tuhannet positiiviset asiakasarviot puhuvat puolestaan. Yksittäisissä tapauksissa voi kuitenkin tapahtua, että tuotteessa on valmistusvirheitä. Näissä tapauksissa huoltotiimimme on käytettävissäsi.

Jos palautat viallisia tuotteita, täytä takuulomake . Jos tavarat ovat osa peliä, ne on esitettävä yhdessä pelin kaiken sisällön kanssa; yksittäisiä osia ei voida vaatia. Liitä tavaroihin takuulomake, osien ostolasku ja todisteet muista mahdollisista vaatimuksista. Myöhempiä kuitteja ei voida ottaa huomioon. Takuuvaatimuksen käsittelyssä valokuvat, joissa viat ovat usein eduksi.

Takuuvaatimuksen käsittelyn nopeuttamiseksi lähetä meille myös skannattu kopio takuuvaatimuksestasi osoitteeseen [email protected]

Koska tavarat on usein lähetettävä valmistajan tarkastettavaksi, käsittelyaika voi vaihdella. Jos sinulla on kysyttävää takuuprosessista, ota yhteyttä asiakastukitiimiimme osoitteessa [email protected].

Hyvitämme maksamasi palautuksen toimituskulut välittömästi tuotteen tarkastuksen jälkeen, jos siinä on materiaalivirhe. Älä missään tapauksessa palauta tuotteita meille erääntyneinä postikuluina.

4. Palautus kuljetuksen aikana tapahtuneesta vauriosta tai katoamisesta

Kuluttaja

Ilmoita kuljetusvaurioista kuljetusliikkeelle 7 päivän kuluessa. Löydät tietoa DHL:lle ilmoittamisesta vahingoista täältä . Motointegrator ei ota vastuuta lähetyksesi turvallisesta toimituksesta.
Voit myös ilmoittaa meille välittömästi lähettämällä viestin numeroon [email protected]. Mikäli mahdollista, palauta tavarat meille vaurioituneessa ulkopakkauksessa, tarvittaessa käyttämällä lisäulkopakkausta. Lähetä täytetty palautuslomake sekä palautettavat tuotteet. Lisäksi suosittelemme, että otat mahdollisuuksien mukaan kuvia vaurioituneesta lähetyksestä.
Asian tosiasioiden tarkistamisen jälkeen hyvitämme ostosumman.

Yritys

Ilmoita kuljetusvaurioista kuljetusliikkeelle 7 päivän kuluessa. Löydät aiheesta tietoa täältä. Motointegrator ei ota vastuuta lähetyksesi turvallisesta toimituksesta.

5. Palautus väärästä toimituksesta

Jos olemme lähettäneet sinulle tuotteen, jota et ole tilannut tai vahingossa väärän tuotteen, palauta vain tilatut väärät tuotteet. Lähetä täytetty palautuslomake sekä palautettavat tuotteet. Kun lähetys on vahvistettu, hyvitämme ostosumman