-3% vaimennuksesta ja jousituksesta

Ilmanpoistoletkut – KUORMA-AUTOT

(löytyi 292 tulosta)

Kaikki tulokset kategorialle Ilmanpoistoletkut.
Emme löytäneet mitään tuloksia ajoneuvolle Mitsubishi

Ilmanpoistoletkut

Polttomoottoreiden<a href=https://www.motointegrator.fi/tuotteer/kampikammio.html > kampikammiossa syntyy kaasuja, jotka tunnetaan myös nimellä blowby-kaasut. Nämä kaasut sisältävät polttoaineen palamattomia osia hiilivetyjen muodossa sekä lukuisia palamistuotteita. Koska kampikammio on suljettu tila, olisi ongelma, jos nämä kaasut eivät pääsisi poistumaan ilmanpoistoletkun kautta

Sijoituskriteerit
Korjaussarja, kampikammiotuuletus VAICO V20-1872
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V20-1872
99,39 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus HANS PRIES 117 164
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   117 164
17,77 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Ilmanvaihtoletku, moottoritila HANS PRIES 119 273
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   119 273
19,78 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus HANS PRIES 119 941
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   119 941
10,31 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus AUTLOG AS8027
Valmistaja:   AUTLOG
Valmistajan numero:   AS8027
44,39 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Venttiili, kampikammiotuuletus HANS PRIES 113 634
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   113 634
11,32 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus VAICO V10-2597
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V10-2597
33,45 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 170610
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   170610
17,77 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljyletku AKUSAN GB 0065
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0065
10,34 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljyletku AKUSAN GB 0051
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0051
13,11 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin HANS PRIES 117 409
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   117 409
14,06 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tuuletusletku, moottoritila AKUSAN GB 0069
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0069
5,15 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Tiiviste, kampikammion tuuletus AKUSAN GB 0075
Valmistaja:   AKUSAN
Valmistajan numero:   GB 0075
1,01 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotin, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 175690
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   175690
89,81 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Venttiili, kampikammiotuuletus VAICO V20-0850
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V20-0850
30,32 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Suljettu ilmanpoistoletku

Yhä useammat kaasut aiheuttaisivatyhä korkeamman paineen esimerkiksi <a href= https://www.motointegrator.fi/tuotteet/oljypohjat-10913/ > öljypohjassa , joka jossain vaiheessa itsenäisesti ja hallitsemattomasti pyrkisi ulos, esimerkiksi tiivisteiden kautta. Näin ollen kampikammiosta poistetaan järjestelmällisesti puhalluskaasut. Tätä varten kampikammioon luodaan pieni alipaine. Tämä alipaine ei saa kuitenkaan kasvaa liian suureksi, sillä muuten on olemassa vaara, että lika- ja öljyhiukkasten saastuttama ilma imetään sisään. Jos moottorin tuuletusputken imuvaikutus olisi liian voimakas, myös moottorin pyörivistä osista imisi liikaa öljyä. Kampikammion ilmanvaihtoa on periaatteessa kahta tyyppiä: suljettu ja avoin ilmanvaihtolinja

Hengityslinjan avulla myös kampikammion kaasut imetään automaattisesti sisään. Tätä tarkoitusta varten hengityslinjassa on moottorin hengityslinja, joka johtaa kampikammiosta moottorin imukanavaan. Siellä on alipaine, joka vaikuttaa myös kampikammioon moottorin tuuletuslinjan kautta. Jotta moottori toimisi aina sopivalla paineella, kampikammion painetta säädetään useimmissa moottorityypeissä automaattisesti säätöventtiilillä. Tämäntyyppisen kampikammion tuuletuksen etuna on lähinnä se, että se lisää moottorin tehokkuutta palauttamalla palamattomat hiilivedyt automaattisesti palamisprosessiin imukanavan kautta

Avoin kampikammion tuuletus

Avoimessa kampikammion ilmanvaihdossa puhalluskaasut poistetaan kampikammiosta ilmakehään erityisellä imupuhaltimella moottorin ilmanvaihtolinjan kautta. Tässä tekniikassa öljysumun erottaminen on erittäin toivottavaa, koska muutoin ympäristö saastuisi liikaa kampikammiosta ulos virtaavien kaasujen ja aineiden jäämistä