-3% jousituksesta

Ilmanpoistoletkut – KUORMA-AUTOT

(löytyi 292 tulosta)

Kaikki tulokset kategorialle Ilmanpoistoletkut.
Emme löytäneet mitään tuloksia ajoneuvolle Mitsubishi

Ilmanpoistoletkut

Polttomoottoreiden<a href=https://www.motointegrator.fi/tuotteer/kampikammio.html > kampikammiossa syntyy kaasuja, jotka tunnetaan myös nimellä blowby-kaasut. Nämä kaasut sisältävät polttoaineen palamattomia osia hiilivetyjen muodossa sekä lukuisia palamistuotteita. Koska kampikammio on suljettu tila, olisi ongelma, jos nämä kaasut eivät pääsisi poistumaan ilmanpoistoletkun kautta

Varaosat LEMFÖRDER
Sijoituskriteerit
Öljynerotusletku IMPERGOM 223623
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   223623
11,34 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus HANS PRIES 111 794
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   111 794
5,59 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 19114
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   19114
16,84 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, venttiilikopan tuuletus HANS PRIES 410 188
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   410 188
8,52 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 33853
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   33853
3,48 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 33854
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   33854
7,55 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 33862
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   33862
4,44 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus HANS PRIES 107 394
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   107 394
3,21 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku VAICO V30-0917
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V30-0917
6,91 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus FEBI BILSTEIN 33852
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   33852
4,06 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, venttiilikopan tuuletus VAICO V30-1614
Valmistaja:   VAICO
Valmistajan numero:   V30-1614
3,83 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, venttiilikopan tuuletus HANS PRIES 408 476
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   408 476
10,91 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, venttiilikopan tuuletus FEBI BILSTEIN 33850
Valmistaja:   FEBI BILSTEIN
Valmistajan numero:   33850
3,76 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Öljynerotusletku IMPERGOM 20814
Valmistaja:   IMPERGOM
Valmistajan numero:   20814
5,54 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letku, kampikammiotuuletus HANS PRIES 107 395
Valmistaja:   HANS PRIES
Valmistajan numero:   107 395
3,41 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Suljettu ilmanpoistoletku

Yhä useammat kaasut aiheuttaisivatyhä korkeamman paineen esimerkiksi <a href= https://www.motointegrator.fi/tuotteet/oljypohjat-10913/ > öljypohjassa , joka jossain vaiheessa itsenäisesti ja hallitsemattomasti pyrkisi ulos, esimerkiksi tiivisteiden kautta. Näin ollen kampikammiosta poistetaan järjestelmällisesti puhalluskaasut. Tätä varten kampikammioon luodaan pieni alipaine. Tämä alipaine ei saa kuitenkaan kasvaa liian suureksi, sillä muuten on olemassa vaara, että lika- ja öljyhiukkasten saastuttama ilma imetään sisään. Jos moottorin tuuletusputken imuvaikutus olisi liian voimakas, myös moottorin pyörivistä osista imisi liikaa öljyä. Kampikammion ilmanvaihtoa on periaatteessa kahta tyyppiä: suljettu ja avoin ilmanvaihtolinja

Hengityslinjan avulla myös kampikammion kaasut imetään automaattisesti sisään. Tätä tarkoitusta varten hengityslinjassa on moottorin hengityslinja, joka johtaa kampikammiosta moottorin imukanavaan. Siellä on alipaine, joka vaikuttaa myös kampikammioon moottorin tuuletuslinjan kautta. Jotta moottori toimisi aina sopivalla paineella, kampikammion painetta säädetään useimmissa moottorityypeissä automaattisesti säätöventtiilillä. Tämäntyyppisen kampikammion tuuletuksen etuna on lähinnä se, että se lisää moottorin tehokkuutta palauttamalla palamattomat hiilivedyt automaattisesti palamisprosessiin imukanavan kautta

Avoin kampikammion tuuletus

Avoimessa kampikammion ilmanvaihdossa puhalluskaasut poistetaan kampikammiosta ilmakehään erityisellä imupuhaltimella moottorin ilmanvaihtolinjan kautta. Tässä tekniikassa öljysumun erottaminen on erittäin toivottavaa, koska muutoin ympäristö saastuisi liikaa kampikammiosta ulos virtaavien kaasujen ja aineiden jäämistä