-7€ autojen varaosista -10€ autojen varaosista -15€ autojen varaosista

Jarrujärjestelmä – Daewoo – KUORMA-AUTOT

(löytyi 12689 tulosta)

Kaikki tulokset kategorialle Jarrujärjestelmä.
Emme löytäneet mitään tuloksia ajoneuvolle Daewoo
Varaosat VALEO
Sijoituskriteerit
Jarrupalasarja BERAL BCV29246TK
Valmistaja:   BERAL
Valmistajan numero:   BCV29246TK
149,37 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja BERAL BCV29257TK
Valmistaja:   BERAL
Valmistajan numero:   BCV29257TK
151,92 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja BERAL BCV29142TK
Valmistaja:   BERAL
Valmistajan numero:   BCV29142TK
154,92 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Letkuliitin TEKALAN RECTUS RQST 60C
Valmistaja:   RECTUS
Valmistajan numero:   RQST 60C
2,84 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja BERAL BCV29011T
Valmistaja:   BERAL
Valmistajan numero:   BCV29011T
114,83 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja BERAL BCV29181TK
Valmistaja:   BERAL
Valmistajan numero:   BCV29181TK
161,80 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Korjaussarja, kuorma-/johtoventtiili DT Spare Parts 2.94553
Valmistaja:   DT SPARE PARTS
Valmistajan numero:   2.94553
30,31 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja BERAL BCV29143TK
Valmistaja:   BERAL
Valmistajan numero:   BCV29143TK
151,97 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Korjaussarja, paineilmajarrut WACH-MOT WT/SWSK.56
Valmistaja:   WACH-MOT
Valmistajan numero:   WT/SWSK.56
18,27 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Korjaussarja, paineilmajarrut WACH-MOT WT/BOSK.1.6
Valmistaja:   WACH-MOT
Valmistajan numero:   WT/BOSK.1.6
21,25 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Suojaventtiili, monipiiri COJALI 2322315
Valmistaja:   COJALI
Valmistajan numero:   2322315
30,16 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja DANBLOCK DB 2916782
Valmistaja:   DANBLOCK
Valmistajan numero:   DB 2916782
93,81 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Jarrupalasarja WABCO 6402229232
Valmistaja:   WABCO
Valmistajan numero:   6402229232
169,21 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Ohjainlaite, automaattivaihteisto ZF 6070298020
Valmistaja:   ZF
Valmistajan numero:   6070298020
4.533,38 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää
Kalvo, jarrusylinteri PETERS 076.435-10A
Valmistaja:   PETERS
Valmistajan numero:   076.435-10A
11,28 €Sisältää arvonlisäveron, ei sisällä toimituskuluja
2-4 arkipäivää

Varaosat kuorma-autojen jarrujärjestelmiin - turvallisesti ja edullisesti Motointegratorilta

Kuorma-auton ABS-järjestelmät

Ajoneuvojen jarrut ilman lukkiutumattomia jarrujärjestelmiä (ABS) ovat nykyään lähes mahdottomia kuvitella. ABS-järjestelmät, jotka estävät ajoneuvon pyörien lukkiutumisen jarrutettaessa liukkaalla pinnalla, otettiin ensimmäisen kerran käyttöön vuonna 1908 raideliikenteen ajoneuvoissa. Vuonna 1920 ranskalainen auto- ja lentokonealan pioneeri Gabriel Voisin kokeili järjestelmiä, joilla voitiin säätää lentokoneiden jarrujen hydraulista jarrutuspainetta. Ensimmäisen patentoidun järjestelmän kehitti saksalainen insinööri Karl Wessel vuonna 1928. 1970-luvun alussa yhdysvaltalainen autonvalmistaja Chrysler varusti ensimmäiset henkilöautot vakiona ABS-järjestelmällä

Nykyaikaisten järjestelmien ABS-ohjauselektroniikka valvoo jatkuvasti kunkin pyörän nopeutta pyöräanturien avulla. Jos pyörä pyörii jarrutettaessa huomattavasti hitaammin, mikä on merkki pyörän lukkiutumisen uhasta, jarrun hydraulista painetta kyseisessä pyörässä vähennetään, mikä vähentää jarruvoimaa kyseisessä pyörässä. Pyörä voi kääntyä taas nopeammin, ja ajoneuvo pysyy ohjattavana. ABS-ohjauselektroniikka, ABS-paineensäätimet, pyörän nopeuden mittaamiseen tarkoitetut anturit sekä kuorma-autosi ABS-järjestelmään sopivat kiinnitysmateriaalit ja kaapelit ovat saatavilla Motointegratorin verkkokaupasta BOSCHilta, AUGERilta, DELPHI:ltä ja muilta valmistajilta

Kuorma-auton käsijarrut

Jokaisessa maantieajoneuvossa on käsijarru, jota kutsutaan myös seisontajarruksi ja joskus hätäjarruksi. Käsijarrua käytetään estämään ajoneuvon vieriminen itsestään paikallaan ollessa. Tieliikenteessä käsijarrua käytetään estämään ajoneuvon rullaaminen taaksepäin, kun ajoneuvo lähtee liikkeelle rinteessä. Käsijarrut ovat yleensä puhtaasti mekaanisia jarruja, joita kuljettaja käyttää käsi- tai jalkavivulla. Koska näitä jarruja voidaan käyttää myös hätäjarruina, on tärkeää, että jarrut toimivat tasaisesti, mikä tarkastetaan myös turvallisuus- tai yleistarkastuksessa. BOSCHin, YAZUKAn tai ATE:n ja muiden valmistajien uudet kaapelit kuorma-autosi käsijarruihin ovat saatavilla erittäin edulliseen hintaan täällä Motointegratorin verkkokaupassa

Kuorma-auton jarrujen tyhjennyslaite

Jarrujärjestelmän asianmukainen vuotaminen on ratkaisevan tärkeää ajoneuvon jarrutustehon kannalta. Toisin kuin jarrunestettä, ilmaa voidaan helposti puristaa. Jos jarrujärjestelmässä on ilmaa, hydraulista painetta ei voi muodostua juuri lainkaan, ja jarrutusteho lähestyy nollaa. FAG:n jarrunpoistolaitteet sekä laadukkaat jarrupalat, jarrukengät, jarrunesteet ja paljon muuta kuorma-autosi jarrujärjestelmään sopivaa on saatavana houkuttelevaan hintaan Motointegratorin verkkokaupasta

Kuorma-auton jarruvoiman säädin

Kun ajoneuvon jarruja käytetään, ajoneuvon paino siirtyy taka-akselilta etuakselille. Tätä kutsutaan dynaamiseksi akselikuorman siirroksi. Takapyörät kuormittuvat ja pito heikkenee. Liiallinen jarrupaine taka-akselilla voi aiheuttaa takapyörien lukkiutumisen. Tämän seurauksena ne menettävät pitoa ja koko ajoneuvo voi alkaa liukua. Tästä syystä jarrujärjestelmissä käytetään jarruvoiman säätölaitteita vähentämään jarrupaineita takapyörissä

Jarruvoiman säätölaitteita on erilaisia. Jarruvoiman rajoittimet sallivat vain tietyn jarrupaineen takapyörille. Ne asennetaan yleensä suoraan jarrupääsylinteriin. Kuormituksesta riippuvia jarruvoiman säätölaitteita käytetään ajoneuvoissa, joissa painojakauma vaihtelee huomattavasti matkustajien määrän tai kuorman mukaan. Ne säätelevät takapyöriin kohdistuvaa jarrupainetta ajoneuvon kuormituksen mukaan. Elektronisissa jarrujärjestelmissä on vakiona integroitu elektroninen jarruvoiman jako. Takapyörien jarrupaine rajoittuu heti, kun tietty paine ylittyy. HALDEXin, KNORRin, WABCOn tai SORLin täydelliset jarruvoiman säätimet ja kustannustehokkaat korjaussarjat ovat saatavilla täällä Motointegratorin verkkokaupassa

Kuorma-auton jarrujen pääsylinteri

Jarrupääsylinteri on tavallaan jarrujärjestelmän sydän. Se muuntaa kuljettajan jarrupolkimen paineen hydrauliseksi jarrupaineeksi, joka johdetaan kahteen jarrupiiriin ja siirretään yksittäisten pyörien jarrujen jarrumännille. Jarrupääsylinterit on aina kytketty kahteen erilliseen jarrupiiriin lakisääteisten vaatimusten mukaisesti, jotta ajoneuvoa voidaan jarruttaa turvallisesti, jos toinen piiri vioittuu. Motointegratorin verkkokaupasta saat täydelliset pääjarrusylinterit ja korjaussarjat FAG:lta ja BPART:lta edullisin ehdoin

Kuorma-auton ilmajarru

Vuonna 1869 insinööri George Westinghouse, Westinghouse Air Brake Companyn (WABCO) perustaja, ymmärsi turvallisuuden merkityksen suhteellisen nuorelle rautatieliikenteelle ja keksi ensimmäisen kolmiventtiilisen ilmajarrujärjestelmän kiskokalustoon. WABCO:n ilmajarrulla käyttöön otettu järjestelmä, jossa jarru vapautetaan paineilmalla, on edelleen vakiovarusteena. Saksassa Georg Knorrin perustama Knorr-Bremse aloitti jarrujen valmistuksen kiskokalustoon vuonna 1905. Tätä seurasi vuonna 1922 hyötyajoneuvojen paineilmajarrujärjestelmien kehittäminen ja valmistus

Knorr-Bremse oli ensimmäinen eurooppalainen yritys, joka kehitti uuden pneumaattisen järjestelmän, joka jarrutti kuorma-auton ja sen perävaunun kaikkia neljää pyörää samanaikaisesti. Vuonna 1949 ilmajarrut tulivat vakiovarusteeksi kaikkiin raskaisiin kuorma-autoihin, vetoautoihin ja linja-autoihin. Motointegratorilta saat edullisia varaosia WABCOn, KNORRin tai POLMOn kompressoreista venttiileihin, putkiin, letkuihin, kytkimiin ja pyöräsylintereihin kuorma-autosi paineilmajarruihin

Kuorma-auton rumpujarrut

Rumpujarrut ovat tyypillisiä kuluvia osia. Säännöllinen huolto ja kuluneiden osien varhainen vaihtaminen uusiin Motointegratorin verkkokaupasta saataviin osiin ovat siksi olennaisen tärkeitä liikenneturvallisuuden kannalta. Rumpujarrujen tekniikka ei ole muuttunut olennaisesti sen jälkeen, kun niitä käytettiin ensimmäisen kerran vuonna 1900 Maybachin valmistamassa autossa. Louis Renault patentoi ensimmäisen rumpujarrun vuonna 1902. Ensimmäisissä rumpujarruissa ja jossain määrin aina nykypäivään saakka jarrukengät painettiin jarrurumpua vasten puhtaasti mekaanisesti vipujen ja tankojen tai vaijereiden avulla. Vasta 1930-luvun puolivälistä lähtien on käytetty myös hydraulisesti toimivia sylintereitä. ATE:n, BOSCHin, QUICK BRAKE:n tai AUGERin ja muiden tunnettujen valmistajien uudet jarrukengät, jarrupäällysteet, korjaussarjat, säätölaitteet tai jarruvivut ovat nopeasti ja edullisesti saatavilla alkuperäislaadulla Motointegratorin verkkokaupasta

Kuorma-auton levyjarrut

Levyjarrut ovat rumpujarrujen ohella toinen jarrujärjestelmä, joka käyttää kitkaa ajoneuvon jarruttamiseen. Jarrutuksen aikana ajoneuvon liike-energia muuttuu lämmöksi jarrulevyn ja jarrupalan välisessä kitkassa. Tyyttien ja levyjen kuormitus ja kuluminen on vastaavasti suurta. Levyjarrut on siksi tarkastettava säännöllisesti ajoneuvon liikenneturvallisuuden varmistamiseksi. Kuorma-autosi levyjarrujen asianmukaiseen korjaukseen ja huoltoon tarvittavat varaosat saat Motointegratorilta edulliseen hintaan. Verkkokaupastamme löydät jarrupalasarjat, jarrusatulan sillat, suojukset, korjaussarjat ja pyöränpultit FEBI:ltä, AUGER:ltä tai TEG:ltä - toimitettuna ilman toimituskuluja 90 euron arvosta alkaen

Soita meille, jos sinulla on kysyttävää valikoimastamme tai et löydä oikeaa varaosaa - koulutettu henkilökuntamme auttaa mielellään